18.5.2014

Ihmeellinen elämä 2 vuotta!


Aivan kuten viime vuonnakin, mä unohdin jälleen blogisynttärit - hupsista. Tai no oikeastaan en unohtanut kumpanakaan vuonna, mutta olen ollut niin kiireinen, etten ole ehtinyt uhrata synttäreille ajatustakaan. Se, että synttäreitä ei blogissa erityisemmin juhlita, ei suinkaan tarkoita sitä etteikö blogi merkkaisi mulle mitään. Mun mielestä on ihanaa kirjoittaa ja purkaa ajatuksia tänne, saada vertaistukea ja olla vuorovaikutuksessa teidän lukijoiden kanssa. Kahden vuoden aikana blogista on tullut mulle rakas harrastus ja se toimii pakopaikkana kiireisestä lapsiperhearjesta - vaikka kirjoitankin siitä tänne :D

Vuosi sitten olin julkaissut lähes 260 postausta, nyt luku on jo 540. Tahti on jatkunut samana, vaikka elämä onkin huomattavasti kiireisempää kahden pienen lapsen kanssa, kuin vuosi sitten. Viime toukokuussa rekisteröityneitä lukijoita oli himpun vajaa sata, nyt teitä on melkein 160 ja anonyymejä toki aikamoinen liuta siihen päälle ainakin kommenttien perusteella. Viime vuonna sivun katseluita oli noin 60 000, nyt luku on jo melkein 255 000 - määrä on kasvanut aika huikeasti! 

Kahteen blogivuoteen on mahtunut paljon kaikkea hyvää, kuten esimerkiksi Islan ja Milon syntymä - ne tulee toki heti ensimmäisenä mieleen. Olen tutustunut blogin kautta muutamaan ihanaan tyyppiin, jotka on nykyään mun hyviä ystäviä ja olen saanut niin monta piristävää kommenttia, että niillä on pelastettu monen monta päivää! Mun mielestä on älyttömän ihanaa, että jaksatte aina käydä kommentoimassa, vakkarikommentoijat tunnistan jo saman tien :) 

Kaksi vuotta on hujahtanut blogirintamalla älyttömän nopeasti ja toivon, että into kirjoittamiseen säilyy jatkossakin ja jaksatte edelleenkin seurailla meidän juttuja! Mä kuulisin myös mielelläni teidän mielipiteitä siitä, että millaisia postauksia tahtoisitte lukea? Vaikka kirjoitankin blogia itseni ja lasten vuoksi, jottei tärkeät jutut unohdu, niin kirjoitan tätä myös teidän ihanien lukijoiden takia ja sen takia haluaisinkin kuulla, että mistä juuri sinä tykkäät lukea? :) 

Mulla on jo monen monta postausideaa valmiina, mutta yritän ehtiä ensi viikon aikana kirjoittelemaan jotain ekstraakin tänne synttäriviikon kunniaksi, vaikkapa niitä toivepostauksia! Kivaa sunnuntaita teille <3



8 kommenttia:

  1. Toivottavasti nähdään vielä monet blogi-synttärit, jotenkin tähän sun blogiin ei vaan voi kyllästyä ja päivittäin pitääkin tarkistaa onko tullut uusia kirjoituksia! :)

    -Riikka

    VastaaPoista
  2. Löysin blogisi aivan sattumalta muutamia kuukausia sitten ja nyt siitä on tullut yksi lemppareistani :) En ole aikaisemmin käynyt kommentoimassa mutta nyt oli aivan pakko jättää jonkinlainen kommentti, vaikka näin blogisi synttäreiden kunniaksi :D Teillä on älyttömän suloiset lapset ja tykkään tyylistäsi kirjoittaa :) -Riikka2

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista ja kiva, että meidän jutut kiinnostaa! :)

      Poista
  3. Tykkään ihanan elämänmakuisista teksteistäsi. jatka samaan malliin:). Mukavaa kevättä teille!

    VastaaPoista
  4. Heii, tuli mieleen että voisitko sä tehdä postauksen paikoista, joissa sun mielestä kannattais käydä kun tulee kuopioon? Tarkotuksena ois tulla kesällä käymään kuopiossa ja ois kiva tietää vähän muitakin paikkoja missä käydä kuin vaan nää perus nähtävyydet. :)

    -Riikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun on itse asiassa tarkoitus tehdä tässä ihan lähiaikoina postaus omista lempipaikoista täällä Kuopiossa, sillä sitä on muutamaan otteeseen jo toivottu, joten pysyhän kuulolla! ;)

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!