7.5.2014

Yökkärityyppi ja -ongelma



Tarvitsisin nyt apua! Mistä ihmeestä löydän Milolle 86-92-senttisiä kaksiosaisia yökkäreitä, jotka ei ole täynnä robotteja, autoja, traktoreita, dinosauruksia, kliseisiä piirroshahmoja tai vastaavaa? Mä olen metsästänyt Milolle kissojen ja koirien kanssa kaksiosaista yökkäriä, koska koen sen huomattavasti haalaria kätevämmäksi pottailevan lapsen kanssa, mutta mistään ei tunnu löytyvän silmää miellyttäviä. Kuvissa näkyvä pyjama on tällä viikolla Name It:stä ostettu ja ainoa laatuaan, jonka olen kaappiin kelpuuttanut. Eihän tuokaan mikään maailman tyylikkäin ole, mutta kelvannee siihen asti, kun löydän jotain parempaa :D Olen alkanut jopa katselemaan t-paitoja ja shortseja sillä silmällä, että jos niiden joukosta löytyisi jotain yökkäreiksi kelpaavaa. Itse asiassa H&M:llä näytti olevan muutamat shortsit ja hihattomat paidat, jotka toimittaisivat varmasti loistavasti yöasun virkaa. 

Jos mieleen tulee joku varteenotettava vaihtoehto (mielellään jostakin kivijalkakaupasta), 
niin olisin tosi kiitollinen vinkeistä! :)



8 kommenttia:

  1. Mun mielestä tutalla on joitakin kaksosaisia yökkäreitä, joissa ei oo ainakaan mitään spiderman juttuja. :D Ja ihan halpa-hallissa oon esim nähnyt. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yritin Cittarista katsoa viime viikolla ja sielläkin on Tuttaa, mutta mitään kivaa ei kyllä löytynyt. Pitänee ehkä käydä kurkkaamassa siellä Halpa-Hallissa :)

      Poista
  2. Tiedän, ettei tämä ole kivijalkaliike, mutta pohdin jokin aika sitten samaa asiaa noiden kuosien osalta ja löysin POMPdeLUXilta useammankin yöasun, jotka kelpuuttaisin poikien kaappeihin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pelkään, että sorrun tilaamaan pompilta jotain muutakin :D Muutama kaksiosainen yökkäri näytti olevan, pitää laittaa korvan taakse! Kiitos vinkistä :)

      Poista
  3. Mä kelpuutin jossain vaiheessa H&Mltä viiksikuvioisen yökkärin ja kirppikseltä on löytynyt toinen H&M:n raidallinen yökkäri pojalle. Samoin popilla on ollut kivoja kaksiosaisia yökkäreitä. Sanoisin, että suuntaa nettikirpuille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M:llä näytti olevan sellainen viiksitoppi ja shortsit, mä vähän kuolasin niitä Milollekin ;) Ne nettikirput pitää kyllä tsekata!

      Poista
  4. http://fi.nextdirect.com/en/boys/younger-boys/bedtime/1 Ei kivijalkakauppa, mutta ilman postikuluja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nextiltä oonkin joskus tilaillut vaatteita, mutta siellä vaan on niin paljon kaikkea ihanaa, että ei taitais jäädä ostokset pelkkiin yökkäreihin :D

      Poista

Mukavaa, jos viitsit jättää jonkinlaisen kommentin, arvostan sitä suuresti!